Generative Fill: הכלי הקסום של אדובי לעיבוד תמונות

המרוץ העולמי ליצירת תמונות באמצעות בינה מלאכותית דחף את מפתחי אדובי ליצור גרסה משלהם, השווה ואף טובה יותר מהמתחרים.

יתרונות אדובי בתחום זה משמעותיים, כיוון שיש להם ניסיון רב בעיבוד תמונות, תוכנות קיימות, משאבי אדם לפיתוח מודלים חדשים, ושימוש באדובי סטוק לדגימה ולמידה של מנוע הבינה המלאכותית.
‘אדובי פיירפלי’ הוא הכלי החדש של אדובי, הפועל כאתר אינטרנט אשר מאפשר שימוש בטקסט להנחיית תמונות. בנוסף, אדובי הוסיפה ממשק בתוך התוכנות שלה לשימוש בכלי הבינה המלאכותית.

לפני שנעמיק בכלי ה-‘Generative Fill’, חשוב לציין שכיום כלי זה משתמש בגרסה הראשונה של ‘אדובי פיירפלי’, אשר מוגבלת לרזולוציה של 1024×1024, בעוד שבאתר ניתן ליצור תמונות בגרסה המתקדמת יותר, ‘Firefly Image 2’, ובין שלל היתרונות שלה היא מאפשרת יצירת תמונות ברזולוציה של 2048×2048.

בגרסת הבטא של פוטושופ ניתן למצוא את כלי ה- Generative Image שעושה שימוש בגרסה Firefly Image 2, כלי זה גם מאפשר את כל האופציות הקיימות באתר ישר מתוך התוכנה.

המילוי היצירתי של פוטושופ (generative fill) חוסך ללא גוזמה שעות רבות למעצבים.
כדי לעשות בו שימוש עלינו לבחור אזור מסוים מתוך התמונה שאותה נרצה לשנות, מתחת לאזור הבחירה תצוף חלונית שבה נוכל ללחוץ על generative fill. אם חלון זה לא מוצג לכם ניתן לפתוח אותו בלחיצה על window > contextual task bar

להמשך קריאה עליך להתחבר

מאמרים נוספים

חילוץ אובייקטים והסרת רקע. חלק 1: בוחרים נכון

בואו נעשה זאת מהר ובקלות: הגדלה או הקטנה של חלק מאובייקט

Generative Fill: הכלי הקסום של אדובי לעיבוד תמונות

3 דרכים קלות ופשוטות להתאים גוונים בין אלמנטים

מוצרים אחרונים

תמונת מוצר

אבא ובן לומדים

40.00

תמונת מוצר

אבא ובן לומדים

40.00

תמונת מוצר

אבא ובן לומדים

40.00

תמונת מוצר

אבא ובן לומדים

40.00

תמונת מוצר

סט עיטורים

40.00

קובץ פתוח לעריכה

תמונת מוצר

מסגרות לכותרות

40.00

קובץ פתוח לעריכה

תמונת מוצר

סט עיטורים חוצצים

40.00

קובץ פתוח לעריכה

תמונת מוצר

מסגרת וסט עיטורים

40.00

קובץ פתוח לעריכה

תמונת מוצר

סט עיטורים

40.00

קובץ פתוח לעריכה

תמונת מוצר

סט עיטורים

40.00

עדיין לא מנויים לניוזלטר?

הירשמו עכשיו!

מצטרפים לרשימת התפוצה

מקבלים עיצובים בחינם וגישה מוקדמת למבצעים שלא כדאי לפספס!

דילוג לתוכן